mystiska kalle.

satt och funderade igår på kalles mystiska knä. ni som är nya läsare kanske inte ens vet om detta men när jag först var och provred kalle så var hans högra framknä ungefär 3 gånger så stort som det andra. jag blev förskräckt men ägaren lugnade mig med att han haft det ett tag, inte påverkades av det och att det kom och gick lite... andra provridningen hade svullnaden hoppat upp en bit. kalle hade ramlat i hagen så vätskebulan hade flyttat sig.

när jag hade haft kalle i lite mindre än 1 år började bula så sakta försvinna och 1 år efter jag hämtade hem honom kunde man inte ana att han hade haft ett sådant knä. och nu 4 år senare har inte svullnaden kommit tillbaka. jag tycker det är heltskumt :P bulan var mjuk och vätskefylld liksom och man kunde klämma hur som helst utan att kalle brydde sig :)


kalle med sitt stora knä.


läskiga knät :)

och normala knät sen/nu:



en sjuk grej är att mellan de olika ridbilderna (den övre med stort knä och den undre med normalt knä) så är det bara 4 månader.... sjuuuukt :O
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla

Men va mysko! Hur länge hade han haft det hos ägaren då?

2011-06-08 @ 09:35:53
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: kajsa

hm, det lät lite mysko :o

2011-06-08 @ 16:33:59
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0