2 steg fram.

men sen tog det stopp!

kalle är alltså myyyycket bättre med sin hosta. igår longerade jag i en hage och han hostade inte en gång.då bleb det ändå både trav och galopp. idag tog vi oss bort till ridbanan och longerade. blev en hostning precis i början av traven och en mot slutet. stor förbättring mot när han började hosta, då det var 20-30 hostningar på typ 10 min...

men imorgon åker vi till kliniken för en liten hälsokontroll !
tänkte även passa på att väga min store kluns :)


bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jessica

hm.. sheron har oxå hosta.. eller vid framridningen hostar han ungefär 2-4 hostningar och sen är de över lixom.. men ändå undrar man lite va de är.. tror de har med om han äter tort hö.. elr så .. borde kanske ändå kolla upp de oxå!

2011-06-07 @ 19:12:19
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Gud va skönt att hostan blivit bättre. :)

2011-06-07 @ 20:20:31
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jo det är roligt med Nora! Hoppas dock hon kommer skärpa till sig för just nu är hon ett monster att rida. Blir hon inte bättre så kan hon inte följa med tyvärr...



Skönt att läsa att det är bättre! De kanske ändå kan hitta ngt trots att det i princip är borta nu :)

2011-06-07 @ 22:19:03
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0