where did you go?

under min bloggperiod har jag haft bloggar som jag verkligen gillat och som jag följt genom långa perioder. många av dom har jag nu också på bloglovin så jag ser direkt när någon uppdatering är gjord. som frieda och tryggve, som inte uppdaterat på länge men NÄR frieda uppdaterar så ser jag det direkt.
sen finns det också de bloggarna som jag följde INNAN jag blev medlem på bloglovin. av dessa finns det vissa som jag tappat bort :( och jag tycker det är såååå tråkigt. till exempel bloggen om en tjej med en ponny, munsboro hannah, som hon sen bytte mot lucy doo (eller något sånt). var har hon tagit vägen? jag älskade den bloggen men nu är den helt borta, jag minns inte adressen. någon av er andra som vet?
har ni också bloggar ni gillat som ni tappat bort adressen till? :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Har inte tappat bort någon blogg jag gillar.

Där i mot har vissa bloggar jag följt, valt att sluta blogga.



De tycker jag är hemskt tråkigt.

När man gillar en blogg, där de finns en bra person bakom så slutar dom pga tidsbrist, intressebrist osv.

De är grymt tråkigt.



SV:

Grim ska vila tills 1 augusti ungefär.

Då kommer hans ägare och hälsar på.

Om han visar sig bra i benet på böjt spår då sätter jag igång honom.

Annars måste han iväg för ny utredning.



Raski kommer vila tills ca 15 augusti.

Då har hon vilat i 4 veckor.

Om hon nu pallar att stå så länge.

Hon är redan rastlös, o har 3 veckor kvar o vila.

Och hon hatar att stå.



Men ska försöka ta in henne varannan dag, borsta inne, träna på att knoppa lite o så. :)

Så hon får tänka på annat.

Och vissa dagar får dom vila enbart i hagen, o jag kollar dom i hagen.



2011-07-23 @ 16:02:26
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag har tapppat bort bloggar, det är så tråkigt när man gör det :(

2011-07-23 @ 16:42:39
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Har tappat bort MASSA!!

innan jag skaffade blogglovin försvann dom hela tiden :/ din tex, hittade den som tur va efter kanske 2 månader :D



SV: jaa :D



gu va skönt! Det har Amstel med gjort som tur är!

2011-07-23 @ 19:27:58
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0