tävlingen!

tänkte skriva lite om dagens tävling. kommer filmer sen och ev. någon bild :)

LA:3

kalle var väldigt mör i denna klassen. och flugorna irriterade honom massor. jag red och red men det hände inget. vi klarade oss igenom programmet med lite småmissar som mellantraverna (som alltid), dåligt skrittprogram på grund av att kalle inte gick fram för han tyckte alla flugor va så jobbiga men annars helt okej. fick ju därför en del 5or som drog ner procenten plus att framåtbjudningen blev en 5a (med allt rätt!). men jag är nöjd.

Procent: 63,23

Slutkommentar:
Kunda visa mer elasticitet och bakbensaktivitet. Ganska stadig i formen och lydig. Lycka till!

LA:4

första gången vi red en la4. kalle var här lite piggare men ändå inte riktigt sitt vanliga jag. jag fick jobba mycket. här började vi starkt med en 8a på inridningen. för att sen få dåliga mellantraver och dåliga bakdelsvändningar. annars ett okej program! jag är jättenöjd med vårt resultat ändå, det var ju faktiskt vår första gång :)

Procent: 60,24

Slutkommentar:
Kunde visa mer bakbensaktivitet och elasticitet. Kunde vara mer eftergiven. Blev bättre mot slutet. Lycka till!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Värmen + flugorna o allt irriterad ihjäl hästarna nu alltså.

De är hemskt. :/

Man förstår dom samtidigt ju för dessa odjur, biter ju även på oss människor.



Usch, blev biten idag.. ont gjorde de. :/

2011-07-03 @ 22:06:43
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

ser fram emot film :D

2011-07-03 @ 22:55:24
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Ändå snyggt med så bra procent :)



Svar: jo, jag mår bra, men lite konstigt kändes det allt att flytta hem till mamma och pappa igen...

2011-07-04 @ 09:12:36
URL: http://travgalen.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0