ridning av 2 st hästar.

oooj vilken lång dag det blev idag alltså. först jobb. och det var lugnt på jobbet så jessica och jag bad om att få gå vid lunch. därefter begav vi oss till tingsryds marknad. det var en enooorm marknad :o

vi var också en snabb sväng inom börjes. jag köpte stövelhängare och en ny borste. jessica köpte ett nytt spö.

därefter åt vi varsin räkmacka innan vi begav oss mot kallebingbong. vi tog ett pass på stora utebanan med honom. underlaget var super ikväll, det var nyharvarat. me like! först red jag kalle som var lite tjabbig idag. tror inte den nosgrimman är något för honom trots allt och han gapar lite med den med :o sedan red jessica lite :) kalle var så snäll så och jessica förundrades över hans känslighet. :)

fick också ett intressant "erbjudande" eller vad man ska säga mitt i ridpasset. oväntat men väldigt spännande och som sagt, INTRESSANT!

när kalle var färdig och tillbaks i sommarhagen osv så begav vi oss mot jessicas stall :) där väntade oden i hagen och vi plockade in honom. jag gjorde i ordning medans jessica fixade vatten.

sen red jessica honom lite barbacka. började med att få honom att ligga i padocken :) söthäst är oden! efter jessica hade ridit fick jag hoppa upp. jag tyckte han var jättekul att rida! i början var jag lite rädd att jag skulle trilla av. jag tänker ju på kalle barbacka vilket betyder bock och bus, men oden var bara trygg och det kändes bara helt naturligt att rida honom barbacka! jättekul och mysig pålle!

nu är jag hemma. bilder från ridningen kommer upp :) jag har bara inte orkat lägga in dom än...
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

du tänker inte avslöja de erbjudandet än va ? ;D

2011-07-27 @ 12:30:09
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0