off I go...

nu ska jag ta bilen och köra till kallebus. har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på idag än. om det inte regnat i natt och är torrt på marken funderar jag på ett tömkörningspass hemma i stallet på gräs :)

annars blir det kanske en tur i skogen. jag får se, jag får se.

har ni alltid speciella scheman ni följer? jag har inte det, jag brukar känna av lite både på kalle och mig. verkar han pigg och så kör vi kanske ett dressyrpass. verkar han lite trött så blir det en skogstur... man kollar dagsformen helt enkelt och väljer utifrån det!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Brukar göra vecko scheman för att ha något att gå efter. :)



Fast mina tränas ju inte varken dressyr eller hoppning.

Ännu de lär ju dröja på båda.



Men föredrar o veta några dagar innan.

Sen kan de bli undantag såklart. :)

2011-07-14 @ 20:38:02
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0