min charmör.

kalle var så söt i stallet ikväll. en kompis hälsade på tillsammans med 2 kompisar till henne. och vi stod och pratade lite. kalle deltog på sitt sätt i samtalet. han gäspade, nosade, frustade, halvsov och gnäggade efter maten. hela tiden stod han där i vår "klunga". sötnosen..

gulligt var det när han kollade bort mot fodret och gnäggade och gnäggade sådär dovt som han brukar göra när han vill ha mat... som om han trodde att maten skulle komma flygande av sig själv för jag stod ju hos honom i boxöppningen :P

sötbuskalle.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Tuva

Haha, gulligt!



SV: Tyvärr, jag träffade inte på dem ;/

2011-07-08 @ 22:59:18
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: kajsa

sv: ja visst är de, passar till allt :)

okej var lite nyfiken ^^

lancer är näästan lika stor hihi :)

2011-07-09 @ 00:46:08
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0