kalle-lotteriet.

det som gör kalle så spännande är att han verkligen är helt oförutsägbar. du vet aldrig hur han kommer vara på ridpasset. även om han var superfin dagen innan kan han vara helt knäpp och vara mer i luften än på marken nästa dag. det finns liksom ingen logik :P

så det här med vad man ska göra innan tävling spelar egentligen inte så stor roll, då han kan bli precis hur som helst på tävlingen ändå; superfin, seg, överpigg, helt sjövild.

men det är just det, att man aldrig vet vad man får, som gör det hela så mycket mer charmigt och spännande med kalle. men givetvis är det också en utmaning och förstås lite jobbigt att aldrig veta hur han kommer vara på tävling.

men kalle är mitt alldeles egna lotteri där jag drar en lott varje dag ur en blandad mix av mestadels vinst- men också några nitlotter. för mig är kalle i stort sett alltid en vinst, för även om han är sjövild så vet jag att han är det på grund av glädje.

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

haha... klart de är en vinstlott...

Kalle är nog en av de charmigaste hästar ja vet..

Just för att han verkligen är häst med lite egna ideér.. hihi..

2011-07-30 @ 19:03:06
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Erika

Låter som en rolig häst, om man gillar att de händer lite när man rider o så. :D

2011-07-30 @ 21:09:30
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0