vad ska man önska sig?

nu börjar min födelsedag närma sig, eller ja, det är 2 månader kvar :P men folk brukar vilja veta vad jag önskar mig i god tid så jag sitter och grubblar lite på det.

jag brukar försöka önska mig saker, oftast hästiga, som jag vill ha och behöver men som jag själv inte riktigt har råd att köpa! jag är ju student så inte överdrivet rik liksom ;)

som förra året önskade jag mig ridstövlar! och de fick jag :) älskar dom för övrigt!


catago ofir-stöveln :) (finns kopia på dessa på hööks fast de har vita detaljer)

men i år då? vad ska jag önska mig? :D funderar starkt på jacsons kopia på charles owen-hjälmen. :) nån som har den kanske?
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Haha jaaa, Tombola blev lite extra vild av att ha Rexie med :P Fast det är inte så konstigt iofs eftersom hon sprang som en galning & ibland kom förbi oss i full kareta! Tombola ville väl leka med henne eller något :P



Önska dig en äkta charles owen istället! Jag har ju en sån & det är den skönaste hjälmen som finns :)

2011-01-29 @ 15:54:01
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Jessica josefsson

när fyller du år? :) ja fyller snart år oxå :p 23 mars heheh! hmm svårt dedär med att önska sej saker!

2011-01-29 @ 16:29:00
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Elin

hmm... önska dig ett snyggt tävlingsträns eller kitt med schbrak benlindor, o nått mer :) eller kanske några sjukt snygga ridbyxor som du inte skulle ha "råd" att bara köpa för att dom är så snygga :)

2011-01-29 @ 16:45:54
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: fanny

hejsan!

håller på att leta ett par nya ridstövlar och tittade lite på dom där, är det något som du skulle rekomendera?:) jag har väldigt smal vad och vill att det ska sitta bra, tror du att jag skulle kunna ha dom?:)

fin blogg föresten!

2011-09-13 @ 14:57:05
URL: http://moaafannyy.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0