olycka i närheten av mig :(

usch, gillar inte sånt här. olyckan skedde ändå inom samma kommun som jag bor i... gillas inte! tur att de fick ut hästarna i alla fall!

Hästar räddades från stallbrand

Två hästar kunde räddas när en lada brann i Torsås by utanför Alvesta på torsdagsförmiddagen.

Branden, som startade i ett intilliggande garage, är mycket kraftig och släckningsarbetet förväntas kräva stora delar av torsdagen. Inga personer har skadats och de hästar som fanns i stallet har räddats rapporterar SVT Smålandsnytt

från tidningen ridsport

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda

Asså Gud så hemskt!

2011-01-28 @ 10:13:43
URL: http://madmat.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

vad otäckt ;O jätte cool bild du har i kommentarrutan dessutom ! :)



du vill inte hjälpa mig att sälja mina tretorn chaps? Typ lägga ut på bloggen att dem är tillsalu? (: om du har lust så kan du skriva isf :)

2011-01-28 @ 15:03:43
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0