kära läsare, hjälp!

nu har jag en liten efterlysning på gång. jag vill hitta en återförsäljare, från man kan beställa via internet... produkten jag söker är en portabel sadelhängare. "lätt" kanske ni tänker nu men det är en speciell sadelhängare jag söker! jag har sett den hittills på 1 ställe, charlies i jönköping. men har ju en bit dit så känns lite surt att behöva åka dit bara för att köpa en sadelhängare :P

i alla fall, den är gjord av svarta såna stänger som de flesta sadelhängarna är. den står på ben men är väldigt LÅG. den kanske är 30-40 cm hög nånting!

någon som vet vad jag menar? sett sånt? hjäääälp! kan tyvärr inte lägga in bild då det inte kommer upp denna typen av sadelhängare när jag söker på google.

jag behöver alltså en så här låg sadelhängare som kan stå på golv... så vanlig sadelhängare på ben som är högre är INTE av intresse alls!

:)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

hmm... tror ja hörde att det kostade 200 / klass.. =)

men inte 100 säker. aldrig hört talas om en sån hängare, sett en silverfärgad som står på 4 ben å är typ 60cm hög =)

2011-01-27 @ 10:44:35
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Nej det är inte skönt alls att bli sparkad :P Men jag hade väl tur i oturen att det bara var en "lös" spark.. Det kan ju gå riktigt illa annars nu när de är broddade..



Jenny hade en sån liten sadelhängare men jag har tyvärr ingen aning om var hon köpt den..

2011-01-27 @ 13:01:14
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Olivia Gustavsson

hade gärna hjälp till men jag har ingen aning om vart man köper det :(

2011-01-28 @ 15:05:33
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Liza

Ring till CHarlies vetja :))

2011-01-28 @ 18:48:39

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0