inte min dag...

usch igår kväll fick jag ett av mina "härligt" återkommande krampanfall i magen. inte kul någonstans. så fick ligga i fosterställning i sängen tills jag till slut somnade. idag vaknade jag och har riktigt ont i magen. jag gillar inte när min mage håller på och jävlas med mig...

snart ska jag i alla fall bege mig till stallet. kalleman ska få nya skor, FINALLY! det är välbehövligt nu :) tyvärr har jag inte fått tag på några nya elitbroddar så han får gå med sina gamla lite till. men de är inte så himla slitna ändå.

blir gymmet direkt efteråt. och sedan plugga med bello hela dagen. så jag har fullt upp. ikväll tänkte jag ta mig ut till stallet igen och rida kalle :) orkade inte gå upp typ kl.6 för att rida innan skoningen :P så nu åker jag ut strax innan skoningen istället och bara fixar mockning och mat :)

vad gör ni idag?


den äckliga sadeln vi såg på en tävlingsplats... :P
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

HAHA vilken rälig sadel OCH smutsig xD



Det är jag carro och matilda hermansson , sen kanske Ann i blädinge också skulle med .

Blir ju lite roligare om vi är fler och detta och det (:

2011-01-21 @ 11:13:20
URL: http://s94356.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0