hemska mardröm...

usch vilken hemsk mardröm jag hade i natt. och den kändes ju så himla verkligen med, hemskt var det :)

men i alla fall, jag drömde att jag och kalle stod på en jättestor anläggning med massor av tävlingshästar. och så var det ett ryttarpar där som var intresserade av kalle. och de manipulerade mig och övertalade mig att han verkligen inte var en häst för mig, att vi inte kommer kunna lyckas i dressyren, att det var lönlöst liksom.

jag började till slut tro på dom... de ville att vi skulle byta häst. de skulle få kalle och jag skulle få deras dressyrsto. efter att de tjatat och övertalat mig så var jag så borta i hjärnan att jag gick med på bytet.

men usch vad ledsen jag var. det där dressyrstoet var inte kul nånstans. hon gjorde bara allt man bad om men det fanns ingen gnista. ingen glimt i ögat som kalle har! och så var det ju dessutom ett STO. jag har svårt för ston, haha! och inga tecken hade hon, och min drömhäst ser ju ut precis som kalle: med 4 vita helstrumpor och bläs...

och varje gång jag gick förbi kalles hage och såg honom busa runt som han alltid gör, eller såg dom rida honom och han levde rövare som han brukar, så blev jag helt förstörd. jag bara grät och grät och grät.

men de ville förstås inte byta tillbaka.

ni kan nog förstå att jag var lättad när jag vaknade i morse och förstod att det bara hade varit en mardröm :)


finaste älskade kalleman, för alltid du och jag...
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Usch, hemskt mardröm. :(

Tur att de bara var en mardröm.



sv:

Tack :D längtar med efter sommaren.

Framför allt tills Grim är här hos mig igen. :)

2011-01-05 @ 09:40:44
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

fy va hemsk dröm :o man blir verkligen lättad när man vaknar ;)



sv; okeej.. ja jag är också sådär valet och kvalet nu.. för han kommer ju svettas ihjäl när väl snön är borta, elr ah går att träna ordentligt på banan.. men ah, svårt beslut :P

2011-01-05 @ 10:53:52
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: elin

fy :o



SV: okej va bra.. ja jag fick veta att en häst skiter runt 30 kr/dagen :o och Moonie går ju på lösdrift så han kanske föredrar att skiter inne? ;) hahah you never know ;)

2011-01-05 @ 12:40:35
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: emelie

Fy vilken hemsk dröm :O

2011-01-05 @ 18:37:22
URL: http://emeeelies.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0