ÅH, JAG VILL DIT!!!

såg en artikel nu på tidningen ridsports hemsida om en clinic med edward gal! fyyy vad jag verkligen hade velat vara där!!! synd att det är så långt bort bara :( men det hade verkligen varit en kul upplevelse, gillar verkligen honom! :) kul att han kommer till sverige i alla fall, och superkul för de toppryttarna som ska rida för honom!

Edward Gal håller clinic i Hälsingland

Den 9 april kommer holländske dressyrkungen Edward Gal och hans kollega Nicole Werner till Sverige för att hålla en clinic med åtta toppryttare i dressyr.

Clinicen äger rum på Bergåkra Gård i Hälsingland, där Gal ska träna åtta ekipage under en dag. Gal och Werner kommer att berätta om sitt framgångsrika koncept, som tagit Gal högst upp på dressyrtronen.



bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Jessica josefsson

oj :o där hade man velat va :o

2011-01-20 @ 17:51:57
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Där hade man inte alls tackat nej till att vara!!



Sv: Haha eller hur, alltid bäst när man själv mockar. ;)

2011-01-20 @ 18:39:17
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Elin

Hade jag verkligen tackat jag till!! :D



SV: ahaa okej :D trodde att de va någon av TR:s konstiga regler ;) hehe.

2011-01-20 @ 20:33:07
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0