Uppdateringen blir lite dålig. Men senare ...

dsc00649 (MMS)

Uppdateringen blir lite dålig. Men senare kommer riktig uppdatering om tävlingen plus filmer. Men kan avslöja att det både gick riktigt dåligt och riktigt bra. Men framförallt riktigt fort! På bilden är det kalles sår.. Svullet..

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Mikaela

För tillfället rider jag på ridskola en gång i veckan =) HInner inte med att rida så mycket som jag vill :/ Men när jag har tid så rider jag kompisars hästar ibland :)



Sv: JA, visst är han söt min hund =D

2011-02-06 @ 16:41:59
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/
Postat av: Fia

Väntar på filmer:)



2011-02-06 @ 18:17:39
URL: http://melfis.blogg.se/
Postat av: Camilla- Dressyrsadel sökes

Sv: Jättekul med en dressyrnörd, fast jag är en dressyrtant:P

Hplelr med. Antingen hoppnissar eller småtjejer som bloggar.



Tack så mycket :D Hon är gammal nu tanten så det skulle vara synd om hon såldes runt nu på ålderns höst då hon bara haft en ägare hela livet. Så jag "räddade" henne lite när jag köpte henne och det känns så bra :D



Okej, har du planer att köpa honom eller är det livstidsfoder?

Jag har ett sto e: Landlord som är född 93 och ett sto e: Topaasch född 06 :D

2011-02-06 @ 18:23:00
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0