tidig morgon...

idag är jag uppe tidigt. sitter i ridkläder och ska köra till stallet direkt när jag skrivit detta! har morgonstalltjänsten idag så ska ge hästarna frukost och släppa ut dom :) myyys! älskar stallet på morgonen ju :)

sedan blir det programridningsträning om inte jeanetta hör av sig om vi skulle rida ikväll. har pluggat in programmet nu i alla fall , tror jag :D

vad har ni för planer för dagen?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: M.Evelina

Svar : den hete mathiildaniilssson.blogg.se ^^ men som sagt följ mig här. Fin hästblogg har :). Kram

2011-02-11 @ 11:50:59
URL: http://mevlina.devote.se
Postat av: alc

SV: Han går så sjukt bra med den och arbetar så himla fint med ryggen. Det är en dressyrsadel :)

2011-02-11 @ 11:54:17
URL: http://alcbloggen.blogspot.com
Postat av: Erika

Stallet på morgonen, i snö stormen. :/

nu kommit hem o gått promenad med hundarna, städat i ordning osv.

Käkat lite, och nu slappa en stund.



I väg o handla i eftermiddag osv.

Och så kommer ev pappa hem idag.

Så blir nog halv lugn dag faktiskt.



sv:

Tack :D

Tycker de är kul o fixa med header, när jag känner att jag kommer på nya idér och finner nya bilder att använda o så.

2011-02-11 @ 12:10:36
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Albin Loán

Sist jag red var på ett fullblod som är 173 centimeters galopphäst.



Vi började "sakta" och mitt X sa att detta är en lite ivrig galopphäst som sticker om jag släpper tyglarna, så att jag fick hålla bestämt, inte hårt i tyglarna.



Jag är allergisk och började nysa och vad händer? Jag tappar båda tyglarna och hästjävlen började galoppera givetvis och jag håller på att trilla av men den fortsätter. Den springer och springer och jag tror jag skall dö och håller om halsen/manen på hästen samt i sadeln i ungefär en minut då hästen slutar galoppera och är helt svettig, jag också. Hjärtat gick i 180 alltså.



Bakom mig efter ett tag kommer mitt x ridande och skrattandes. Hon hade kissat på sig för hon tyckte det såg så jävla roligt ut.. mmm. Fifan!



Krams

Albin Loán

-----

P.S. Hoppas du diggar min musik D.S.

Albin Loán @ Spotify eller på Youtube

2011-02-11 @ 12:55:43
URL: http://www.finest.se/albinloan
Postat av: Camilla- Ridskolan- Himmel eller Helvete?

Det är så mysigt att vara i stallet på morgonen och hälsas av hungriga hästars brummande :)

2011-02-11 @ 20:49:40
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0