studs ! :)

weei, jag längtar redan tills kvällen. det är hopptid ikväll på anläggningen så vi ska passa på att skutta lite :D blir lite studs idag är tanken, så gymnastikhoppning! rooooligt!

idag har jag insläppet av de andra hästarna i stallet med. de går in kl.16. kalle och citrin däremot får sin middagsmat i hagen och går in senare på kvällen. myspys för dom :) de trivs ute båda två! nu när det varit TOKKALLT har de dock fått komma in tidigare så de kunnat dricka ordentligt :)

vad har ni för planer idag/ikväll? :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Emelie

Åh vad kul med hoppning :D ska försöka åka iväg till ridhuset jag med så jag kan skutta mina hästar lite.



sv: Skönt med knappt nån snö, vi har hur mycket som helst kvar :( Nej alla blåa järn var större och det blåa skulle ju egentligen vara en storlek mindre :S Hur irriterande som helst!

2011-02-21 @ 14:50:36
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh jag blir så hoppsugen! Lycko dig som kan hoppa så ofta! :D

En tjej, ska komma och provrida Bosse :)



Svar: Jo jag skor oftast om var 6:e eller 7:e vecka men han travar oftast bättre med lite långa hovar så han ska bli omskodd nästa vecka :) Okej, var den filmen bra? :)

2011-02-22 @ 10:53:11
URL: http://travgalen.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0