kommentarer!!

skulle bara säga att jag har haft lite strul med att svara på kommentarer här ett par dagar. så om jag inte svarat dig, så skriv gärna igen! jag vet inte vilka kommentarer som kommit fram och vilka som inte gjort det :(

såååå. det var inte illa menat om jag inte svarat just dig :)



har för övrigt haft en riktigt bra kväll på jobbet med hästprat hela kvällen med jessica :D
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Sv: Det är som ett spel! Man ska montera hamburgare på tid och på rätt sätt, prata med kunder på rätt sätt och massa annat :P



Visst. Jag tycker jag rider bättre på kandar för då låssas jag att jag är en av de här ryttarna jag ser träna på sina st George och grand prix hästar :P Då sitter jag lite bättre och skärper till mig.

2011-02-09 @ 22:38:31
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag vet! Haha jag fattar inte varför det alltid råkar bli så att man måste göra allt så tätt inpå och sen har man inget att göra ibland. I helgen blir det småland!



blank o fin han är där!



2011-02-09 @ 23:58:04
URL: http://willspirit.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0