kandar idag!

hihi , idag är tanken att jag ska prova kandar på kallebus. det blir spännande att se hur han reagerar på det! med 2 bett i munnen liksom! kanske blir det en flopp eller så blir det bra! jaja, det återstår att se!

om det funkar bra blir det att börja leta efter det perfekta kandaret till oss :)

har varit seeg idag. skulle egentligen redan vara i stallet var min tanke men jag är sååå trött! men nu är gröten i magen så nu är det bara att åka typ :)



kalle och jag på vår första lokala dressyr, maj 2008.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

haha... man får va nervös...

tror det är så att ni först rider ert program, sen får ni lite "pointers" av domaren å får göra om vissa programdelar. :) TROR det är så :P

JA tycker ni ska va matchade å propert klädda både du å Kalleman men inte tävlingsklädda å knoppade. Så hade i alla fall ja gjort.. Kanske vitt schabrak, vita lindor på kalle å så vit polo lr skjorta, snygg väst å ridbyxor som matchar västen på dig.. ja hade satsat på det. Är det nån som filmar dig :P

2011-02-09 @ 10:02:09
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: tack :) hihi, haha kul när man märker att det är andra könet än vad man trodde x)

2011-02-09 @ 10:11:54
URL: http://lizzajohanna.blogg.se/
Postat av: Erika

Fina ni är. :)

De går säkert bra med kandar.



sv:

Ja jag ska göra de. :)

nu idag flyttas han till ett sjukhus närmre oss, så skönt.

2011-02-09 @ 11:39:51
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Åh det är så kul att rida på kandar!!! Man känner sig så duktig :) Planerade att köpa ett eget till Chaca men skadan kom i vägen och sabbade den planeringen. Vi har lånat ett av C:s kandar innan.

2011-02-09 @ 21:09:26
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0