jag är taggad!

imorgon är det dressyrträning för kalleman och mig! som jag längtat! var några veckor sedan nu :) jag ska också ta med mitt protokoll då från programridningen som vi red ett msv c-program för en msv-domare. får väl se vad hon tycker ;)

jag älskar verkligen ridning, träning och att rida mot ett mål. vårt mål är ju att starta någon msv-klass (msv c räknas för mig även om det tidigare var LA:5, LA:6).

idag blir det därför antingen tömkörning av kalle eller att rida mycket lösgörande för att mjuka upp kalle i bål och bog. han blev OTROLIGT fin när jag jobbade mycket lösgörande förra veckan. öppna som övergick i förvänd sluta, slutor längs diagonal, öppna i galopp längs långsidan, mycket rättställning och utåtställning på böjt spår.

vad har ni för mål i år? :)


bild från framridningen till programridningen :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

haha... får väl hoppas att det inte är så :P

jo då de gick helt ok, hoppas vi inte skrämde er hihihi...

bra med mål, vårt är å ha så kul som möjligt å så får vi se vart det tar oss ...

2011-02-22 @ 15:13:40
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: My

Vi har samma mål, att starta och rida Msv

2011-02-22 @ 16:53:33
URL: http://sonntags.blogg.se/
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Med Tosca att komma ut på någon lc och kolla lite på världen och chaca ska bara bli bra och komma igång

2011-02-22 @ 19:36:51
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0