för att jag är tävlingssugen!

åh jag har sånt SJUKT tävlingssug nu :o

så därför får det bli en film från när vi red andra omgången med laget, div 2. :)
jag längtar såååå tills jag ska tävla dressyr igen! och då i en sadel som jag faktiskt kan sitta i! :)


bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

haha.. ja trodde det va min körstil som triggade det lr så men det kan ju oxå va en äldre bil som kör in i ett finare villa kvarter.. hehe...

näe då kul me c2.. klart man ska utmana sig själv :) vet bara att programmen ofta bäst rids å tävlas i ordning om du fattar för de innehåller svårigheter man inte uppfattar när man bara läser dem. ja rider ju hellre en a4, på 65 än en c2 på 55 typ. tror du fattar hur ja menar men på träning är det ju viktigt å utmana sig själv å hästen :)

2011-02-02 @ 12:29:26
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; jaa, helt underbar! fast just denna var bara några dagar när vi var där, det fanns två til som man kunde ha i knät i princip! :D



Sadelproblem puts väck - det är hörliga ord det..!

2011-02-02 @ 14:04:41
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0