fel väder.

idag hade jag morgonen i stallet så jag och pauline hade planerat en tur i skogen, frågade madde med om hon ville med. men på morgonen när jag körde till stallet för att ge hästarna frukost så REGNADE det massvis! :(
så det bidde ingen uteritt ändå...

men madde och jag tog ett pass i ridhuset i alla fall. kalle och jag har ju haft så många pass på raken nu där det gått super, men idag hade vi ett lite sämre pass. kalle kändes tung och hård i munnen men vi jobbade på i alla fall och fick honom att bära sig själv hyfsat mot slutet!

nu har det slutat regna men det blåser massor...

kalle hade fått ett sår också, vet inte om det kom igår eftermiddag eller idag på morgonen precis. han var ganska svullen i alla fall och såret var lite blött. men tvättade det ordentligt och nu är han ju ute i friska luften med det så det luftar sig. sen ska jag tvätta det ikväll med. det är på ganaschen så han kanske har blivit sparkad, kliat sig för häftigt eller nåt! hoppas det ser bättre ut ikväll i alla fall...

vad gör ni idag?


favorit i repris, bild från förra året!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jaa! Ska dit idag på "intervju" så jag hoppas det blir bra :)



Okej, hoppas det går bra :D



Här har vi med regn! Men jag klagar inte, hoppas att all snö & is försvinner nu & att det blir VÅR! :D

2011-02-05 @ 13:15:41
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: m

2011-02-05 @ 13:53:50
Postat av: My

sv: Ja visst är det! :D



Jo sant, men tycker att flera siffror ska byta plats på andra klasser då. Sen skulle jag vilja göra om i pogramen också, tänk om man fick göra allt man ville :P

2011-02-05 @ 13:55:36
URL: http://sonntags.blogg.se/
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

nej inte när den bara står i stallet, men förut när vi inte hade sadelkammare i transporten hade vi sadlar på den, och det funkade bra :)

2011-02-05 @ 13:57:25
URL: http://catago.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0