vilding.

kalle var en riktig vilding igår kväll när vi var ute i skogen i mörket och regnet. vi hann kanske skritta 200 meter innan han pep och bockade och gjorde ninja-sparkar a´la headerbilden ;) det är tur att jag är van, annars kanske man hade hängt lite löst ibland.

kan säga att det var en lycklig häst när jag gav galoppskänkel :) och jag bara log, skrattade och njöt av att känna kraften och livsglädjen i fina kallebus!

ganci och jag var också ute i regnet . vi gick lite längre igår än iförrgår och hon var så snäll så, fastän jag glömde ta på träns och gick i bara grimma. duktiga tjejen.


bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: N O O M I E

Nääe, Charlies ligger typ 100 meter från Hööks, haha. :P

Jag får väl gå dit och kolla då kanske. Har dock inte så mycket för C, men ska ge det en chans (a) Haha

2011-12-14 @ 14:50:31
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Tova ♥

Så söt häst! :D Jättefin blogg btw =)

2011-12-19 @ 10:37:19
URL: http://tovaeivinsons.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0