utmanar!

senare idag, om det fortsätter vara plusgrader och inte halt, så ska ganci och jag utmana oss själva lite. vi har ju nu mest gått på stallplanen och bort till anläggningen och vänt. men från och med nu så får vi ju gärna utöka våra promenader (eller för all del får jag skritta uppsuttet) så ikväll tänkte jag att vi skulle ta oss ännu lite längre bortanför anläggningen. spännande :)

hon har ju skött sig så bra ändå när vi gått på vägen trots att hon har så mycket energi inom sig och att det varit massa trafik. duktiga tjejan!

hon börjar också tycka det är okej att jag lägger på regntäcket. hon tyckte det var liiite obehagligt i början, men nu så tar jag på och av det hela tiden så det är inte så stor grej längre :)

hoppas på att internet (ja, fasta telefonen med) börjar funka under dagen...

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Skönt o få utöka promenader. :)

Hoppas nu hon snart är helt frisk.

2011-12-12 @ 11:15:32
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Var gärna med och tävla om min julklapp till bloggare och blogg läsare över hela Sverige!

Du vinner ett presentkort hos xenobias design värde 100 kr och ett prova på schampoo!!

2011-12-12 @ 16:39:18
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0