kalle i passage.

ikväll var jag ute på promenad med kallebingen. det var en taggad kalle som gick och fnös åt allt hela tiden. när vi korsade anläggningen så var det några som red på utebanan. detta var tydligen väääääldigt konstigt så kalle gick i passage förbi ridbanan :P

ganci uppförde sig så bra så på promenaden ikväll. hon är så snäll... :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: kajsa

Fina kalle :D

jag kan knappt gå ut och gå med lancer, jag flyger som en vante mellan allt gräs som finns på marken haha, han är gaaalen i mat!

2011-12-15 @ 22:06:22
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0