jag är förvånad...

... att vi ens har ström hemma och i stallet nu. fy attsingen vilket väder vi har! blåser helt galet mycket, är visst lite varningar också.

igår kväll hade vi också riktigt riktigt blåsigt men då regnade det en massa dessutom. det tyckte inte kalle och hans hagkompis var något konstigt dock och när jag kom för att ta in dom runt 21-tiden så tyckte de inte alls att de behövde komma in ;)

ganci har fått sista dosen med medicin nu med. jag hoppas verkligen så otroligt mycket att hon är bra vid nästa återbesök. allt det här gör mig bara så depp... :(

har ni också stormigt?



lillan :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Nu har blåsten gett med sig här såå skönt. :)

2011-12-09 @ 21:56:16
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Usch det är otäckt när det blåser så...

2011-12-10 @ 01:35:25
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0