Idag har jag varit effektiv. Fodrat 8 häst...

2011-12-06_18_00 (MMS)

Idag har jag varit effektiv. Fodrat 8 hästar, tagit in 6 hästar, medicinerat en, gjort i ordning 5 foderspannar och 8 höpåsar på 20 minuter !!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Okeeej, låter som du hade en raket i rumpan. ;)

jag & stallkompisen, tog in 5 hästar, gjorde höpåsar/hönät på 45 min.



hur lyckas man ?

normalt skulle insläppet kanske tagit max 10 minuter med o ta av o lägga på natt täcke på de som ska ha.

sedan 5 min o fixa höpåsarna/hönäten.



alltså 15min, gjorde vi på 45 min.

eller så gick klockan fruktansvärt fort.

Tur för oss båda att jag hade varit ute o mockat tidigare på dagen.

2011-12-08 @ 20:40:32
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0