helt galet.

det är helt galet att det redan är december. jag hänger inte med!!! känns som det nyss var sommar och jag var och provred ganci. knas är det...

håller ni inte med om att tiden bara flyger iväg? :o

medicinering med gancitjejen går så bra i alla fall. hon är så snäll att ge medicinen i munnen fastän hon tycker det är tokäckligt.

kallebing hade man nog inte heller kunnat lura i medicinen, fastän han äääälskar mat men han är ju kräsen han med!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: A N G E L I J N A

checka in min NYA blogg om min NYA ponny som jag äntligen har fått efter att ha varit skötare på honom under en längre tid :D

www.dompe.blogg.se

2011-12-01 @ 13:18:18
URL: http://dompe.blogg.se/
Postat av: Erika

Håller med om att tiden går väldigt fort.

2011-12-01 @ 15:26:09
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0