enough!

okej, jag börjar ångra mig på riktigt nu. jag vill nog ha snö ändå. nu har vi haft ösregn i flera dagar och allt är helt förstört känns det som. hagarna är geggia och blöta, ridvägarna plaskar man fram på. och täckena är blöta jämt! uuuuusch!

inget julväder alls.

har ni bättre väder än vi?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda

Hehe jag har nog lite bättre väder ;)

2011-12-14 @ 08:21:07
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Erika

De går upp o ner med vädret.

De kommer lite regn då o då, mest på eftermiddagarna.



Igår regnade de mycket, men då hade våra hästar gått in.

Skönt de.



De var sol på förmiddagen, jätte skönt.

Idag är solen framme, men hur länge återstår väl o se.

Annars tycker jag de är skönt med plus grader, och ingen halka eller snö. ;)

Men detta regn får gärna försvinna.

2011-12-14 @ 10:52:33
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0