det bästa med snön...

... är att det blir mycket ljusare. men just nu är det också den enda fördelen. kalle och ganci har inte hunnit få snösulor än så det går inte göra något med dom utan att de får höga styltor. stort ogilla på det.

på måndag däremot får de sulor, men jag hoppas ändå att snön ska vara borta tills dess :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

SV: Oj det hade jag ingen aning om, men jag antar att det händer rätt ofta inom hästhandel och när man importerar hästar på det sätt som CAF gör. Min polle har inte visat några tendenser till ohälsa, möjligtvis öm i ryggen, men det berodde på en dålig sadel. Min bästa kompis köpte sin stjärna därifrån och har aldrig haft problem. Nu blev jag lite rädd :P Hoppas att det inte är något fel på min älsklig! Inte för att han inte verkar kry, men ändå, är de halta på alla ben syns det ju inte.

2011-12-06 @ 10:47:20
URL: http://ettahnia.blogg.se/
Postat av: Erika

Här försvann snön redan igår när den kom.

Den hann ligga ett tag, men eftersom de inte blev några minus grader smälte de bort.



Men idag har de legat kring någon minus grad.

Så de är isgata på vissa ställen i stället. :/

Så fortsätter de så här, är de dags o slänga på brodden.



Raski får inte snösulor förens 28e december.. huu!

Vill ha de nu + fler brodd hål.

Så snön får gärna hålla sig borta tills dess. :P

2011-12-06 @ 11:05:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: OLivia Gustavsson

vi har varken sulor eller broddar så det blir ju jätte halt för dem nu. Fast jag tycker det är mysigt sen när man kan tolka och som du säger att det blir ljust :)

2011-12-06 @ 12:18:04
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: sussi

nej tack inte snö nu villlllllll inteeeeeeeeeeeee..

.

ja hon fick ett sår uppe på insidan av benet, såg ok ut fr början höll på å hålla öppet å så i en vecka sen började de vara å rinna så vet kom å satte drän å gav stelkramp å så spruta vi m penicilin i en vecka. Sen blev ju ja sjuk så vi har precis börjat komma igång igen mkt vila blev det.. =(

2011-12-06 @ 16:29:26
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0