året som gick - APRIL

april april, din dumma sill...

* vi red en MSV C:2 på klubbdressyren som programridning och kalle hade ont i magen.

* hade en toppenträning för lisa!


* jag körde kalle i transport för första gången !

* vi var med på en lokal hoppning och jag flög av på framridningen. kalle tyckte det var helfestligt att springa lös bland alla hästar och vi fick jaga honom i evigheter innan jag kunde hoppa upp igen. själva tävlingen sen gick bra trots två stopp. vi kom runt och fick okej bedömning då det var stilhoppning!


* vi var med på en klubbhoppning och jag flög av igen men vi kom runt banan sen ändå :P

* vi fick ställa in två tävlingar till (en lokal dressyr och en lokal hoppning) för kalle var inte helt fräsch

* kalle och citrin sov första natten ute för året

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: heidi

haha..du kunde säkert inte låta bli att skriva det med april april din summa sill.utan det skulle bara med hihi ;p



Häftigt att ställa videokameran i en vinkel som får med den största delen av ridhuset, sen bara klippa ihop en film. Vilket BRA tips när man rider själv och gärna vill filma lite av tränigen tex.

Vilket program använder du dig av för att redigera filmen?



2011-12-28 @ 11:14:48
URL: http://elba.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Dom är normala i storleken, Turbo har cob och M passade. Dock så komma jag lämna tillbaka dom för jag tycker inte om bakskydden.

har säkert tagit högerskydd på vänsterben, ser ingen skillnad på dom :p. Fick även ett par andra bruna av en kompis, ska köpa likadan bakskydd i dom för dom är bättre att se :p. Men dom var fina och kändes sköna, inge stela eller så. Om jag hade tyckt om bakskydden så hade jag behållt dom, hade säkert köpt ett par svarta med men ja :p.

Blir till att byta till ett äppelbett istället, haha :p. Det finns bild på dom då dom är på om du vill se :p.



Hur går det med bilen? Vilka idioter :(

2011-12-28 @ 14:40:36
URL: http://annaakerman.bloggplatsen.se
Postat av: Frieda

Haha, Kalle, undrar hur gammal han känner sig? :) han måste känna sig ung den där lilla busen! Jag bara MÅSTE få träffa honom i verkligheten nån gång. Knashästen :)

2011-12-28 @ 16:31:43
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Erika

Verkar gått både bra o mindre bra. ;)



Haha, super kul o springa runt o bli jagad juu. ;P

Skulle bli tooookig, hah.

2011-12-28 @ 17:00:04
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0