svar från frågestunden!

fick inte så många frågor i min korta frågestund. men är superglad för alla jag fick :) tack!


här kommer svaren också :)

jessica frågade:
håller du på mycket med "frihetsdressyr" ??<3

jag kan inte säga att jag håller på med frihetsdressyr alls. dock när jag har kalle lös i ridhuset när vi t.ex. har löshoppat så kan vi "leka" lite så han följer mig och sådär. :)

Mela frågade:
Kan man inte få se en bild på det gröna pannbandet "in action"? ;)

jag ska försöka fixa en bild på kalle med pannbandet :) det sitter inte på tränset till vardags men till nästa tävling :)

Vad är det för hemligheter du håller på med egentligen? :P

hihi försöka går ju ;) jag har massa hemligheter för mig men snart kan jag nog avslöja någon av dom, håll ut! en kommer jag avslöja redan idag! :)

Och vad tycker du egentligen är roligast, hoppning dressyr, uteritt eller kanske mysiga skogspromenader? Vad gillar Kalle bäst?

Oj, svår fråga! jag brinner ju för dressyren givetvis men skulle nog inte tycka de va kul o rida dressyr varje dag. :) kalle är en väldigt positiv häst, han tycker ALLT är roligt! väldigt kul tycker jag :) hoppning är ju hans "gren" och där tänder han verkligen till. men han är en väldigt arbetsglad häst överhuvudtaget och det har varit den stora hjälpen i vårt jobb upp till msv c-dressyr.

Sara frågade:

Vilket ställe är det längstar du varit norr ut?

tråkigt nog så har jag knappt varit norrut. det är dock resor norrut som jag skulle vilja utföra! men jaaa, det städerna jag varit i längst norrut är väl uppsala och filipstad :P vilken som nu ligger längst norrut... :o


Ska du ske globen horse show i november?

har aldrig varit på globen och vill verkligen dit! ska se om jag kan locka med mig lite vänner och åka dit. hoppas!

Hur länge har du varit tillsamans med din sambo?

vi har varit tillsammans i lite mer än 3 år.

Framtidsplaner?

ojoj... svårt! som ni säkert förstått så drömmer jag om en egen hästgård och en dag ska jag ha det! skulle också gärna ha uppfödning då i lite mindre skala :) så även om det är en dröm så är det också en plan. den skaaaa inträffa!

Nästa tävling och träning?

träning raggar vi reservplatser just nu. kanske blir redan imorgon! :) nästa tävling är den 11 september då vi ska rida andra omgången i division 2. vi kommer rida LA:3 och LA:4!

DET VAR ALLA FRÅGOR! tack fina ni :)
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sara

Vad kul att du är peppad!! :D Känns superskoj.



Händer idag för dig?

Roligt att du svara på frågorna, Är såå sugen på att åka till globen i år faktiskt!



Sv: Jo har bara haft tim.län tidigare och bara varit vikarie så är stort! ;P Att få en fast tjänst sen.

2011-08-30 @ 15:55:24
URL: http://swipt.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: ja så är der ju! Men sen blir jag inte taggade på att gröa det heller då jag ska lämna bort han sen i januari igen... och liksom, då känns det som "slöseri" med tid när jag lika väl kunde köpt en egen och tränart upp och sen när det blivit bra så kunde jag börjat tävla som jag vill.

2011-08-30 @ 15:56:54
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: sussi

iiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

spännande =)

2011-08-30 @ 16:03:42
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Kul med frågestunder! Älkar att sitta och läsa sånna svar :D

2011-08-31 @ 08:12:48
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0