I forgot to tell you...

... tror jag?!?!

jag vet inte om jag avslöjade hemlisen som jag grubblat på länge och som jag skulle bestämma för några helger sedan!?? :o


i alla fall, jag avslöjar igen i så fall, haha. det var inget särskilt egentligen men ändå ett lite svårt beslut. det gällde en extra boxplats i vårt stall. vi fick en ledig och då de visste att jag letar häst och att vi som står i stallet har första tjing på boxarna så frågade de ju om jag ville ha. grejen är att det är inte ofta det blir lediga platser hos oss. de som står där nu har alla stått där läääänge. så det kanske inte hade kommit en sån chans till.

jag bestämde mig i alla fall till slut för att ta boxen. så den har jag nu redan, från 1 augusti. visst, jag får betala stallhyra utan att nyttja den men det är det värt för då har jag en box sen när jag väl hittat pålle :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

De var ett bra beslut, tycker jag. :)

Slipper du ångra dig i fall du hittar en.



Betalar du någon kallhyra då ?

De kanske inte är så farligt o betala.



Förhoppningsvis hittar du en passande häst snart.

2011-08-01 @ 21:26:44
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: jenny

spännande! vad letar du efter för häst då?

jag har också avslöjat hemlighet på bloggen nu ;)

2011-08-01 @ 21:43:32
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: Sara

Men kalle? vad händer med han? :O



Varit ute på långsväng m chatte och hans flickvän ;)

2011-08-01 @ 22:20:35
URL: http://swipt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

va roligt :D jag hade gärna skaffat mig en till men vi lider av inga platser till dom vi har ens om tanten som äger vårt stall får sålt de nu :/ så de får vänta tills killen min plockar fram hammare och spik och ett lån så vi kan flytta till landet ;).. Hoppas du hittar en lika perfekt pålle som kallsnutten

2011-08-01 @ 23:02:43
URL: http://viggenochjag.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0