gårdagens AHA-upplevelse...

... var när jag stod på marken bredvid en klubbkompis häst och insåg att hästen faktiskt var mycket större än jag alltid trott. jag insåg också då att jag helt enkelt aldrig sett hästen från marken innan, mestadels har jag sett honom uppifrån och då ser ju allt mindre ut :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

hehe så de kan bli... fniss

ja tyckte ni va duktiga igår såg ju La uppifrån fiket.. =)

han såg betydligt mer framme ut där men ja tror att den 30 gradiga värmen tog på både hästar å ryttare..

2011-08-01 @ 13:06:24
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Så sant så, fast guld är ju snyggt till de mesta ;D.



Ja verkligen, nästan så man längtar aningen pyttelite till vintern just för det.. men bara liiiite.



Haha vilken aha upplevelse du :).

2011-08-01 @ 17:36:33
URL: http://goldponnyn.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0