coach.

igår så var jag lite coach i stallet. hjälpte en tjej med sin häst i tömkörningen. :) jag valde att inte tömma själv då det ändå i slutändan inte är jag som ska kunna tömköra utan det är ju förstås ägaren som ska kunna! så jag valde istället att gå bredvid och coacha och ge tips. får hoppas hon fick ut något av det!

de gjorde i alla fall stoooora framsteg. :) hästapålle var lite taggad idag, blåsigt och sådär. så var ju förstås mer o jobba med då. men vi utgick från det och när vi fick igenom det som hade strulat i början så gav vi oss. nöjd häst sen!


kalleman får vara med förstås :P
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Kul att kunna hjälpa någon annan. :)

2011-08-31 @ 10:16:38
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kan du inte skriva ett inlägg om tips och råd i tömkörning och hur de gör? :)

2011-08-31 @ 22:49:23
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0