Vet inte om det syns men bilden är till ma...

dsc00759 (MMS)

Vet inte om det syns men bilden är till maria angående tornutskott. Jag är i stallet, redan varmt. Gett hästarna frukost och sen fixat hos kalle och citrin. De ska gå ute i natt, med hösilage då. Skönt för dom. Nu ska jag fylla på vatten. De dricker massor nu! Vad gör ni idag?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Va skönt att ha dom ute. :)

Längtar tills jag ska släppa ut min.

Ska bli skönt, tror även Raski kommer tycka de ska bli skönt.

De är så varmt nu så dom mår ju bra av att gå ute.



Idag ska jag till min mormor o äta mat. :)

Så blir borta hela dagen, sen vet jag inte.

2011-04-22 @ 09:44:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt för dom att gå ute nu på nättterna :D

Vad är de förvitt han har på sig? :o

2011-04-22 @ 15:34:39
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0