startlistorna är uppe!

okej, om det är möjligt så är jag ännu mer nervös nu ihihihi ;)

Klass 8 - Hoppning 0.80 bed. A:stil Avd. A
9 anmälda
Överdomare: MariAnne Winbladh
Tävlingsledare: Sandra Ruuda
Hoppdomare: Maria Rålin
Banbyggare: Frida Johansson
 
StartnrRyttareHäst
    
1 Julia Gunnarsson Munsboro Mc Glory
  Theleborgs RS    
2 Helena Svensson Rufus
  RK Udden    
3 Linda Nilsson Pontjak
  Theleborgs RS    
4 Frida Wiberg Kaloescha
  Växjöortens FK
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Frieda

Haha, ja, det såg nog lite kul ut! =) Kan slänga upp bilden på när min kille snackar med Håkan så kan du tänka dig hur muppigt det såg ut när jag stod bakom och fota! Hahahaha!

Jag ska bli Assistant & Network Coodinator, flashig titel va? =D Rent krasst så ska jag vara assistent till min chef som inte pratar svenska, så jag kommer översätta en del saker till honom så han förstår. Sen ska jag hjälpa våra hotell med lite systemhantering! Ska bli dunderskoj! =)



Du, inte vara nervös, det där fixar ju ni! Och va läcker Kalle är i sitt kandar! YAY!!! =)

2011-04-08 @ 12:30:48
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: sussi

wiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee... hopp å lek.. kul kul... ska tänka på dig där ja sitter i sekretariatet på söndag haha..

2011-04-08 @ 14:12:05
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0