ser fram emot en toppkväll.

ser verkligen fram emot kvällen! blir att kolla på bio med min barndomsvän maria. vi ses på tok för lite nu och jag känner att vi har massor att snacka om :)

äkta tjejfilm ska vi kolla på också! water for elephants. och sen blir det lite prat efter det :) det behöver vi veeerkligen! maria är min äldsta vän skulle jag säga av de jag har kvar idag. vi gick i samma klass hela grundskolan och var oskiljaktiga.

vi hade mycket fuffens för oss i skolan men vi höll ihop i vått och torrt. och hade sååå kul. som när jag gungade på stolen och ramlade av så stolen flög över halva klassrummet ;) ingen av oss kunde koncentrera sig resten av lektionen. och marias tröja med balongärmar var ju väldigt bra att ha vissa tillfällen, höhö.

hoppas ni får en lika bra kväll som jag !


socker, en medryttarhäst jag hade. då red maria ella som stod i samma stall :)




bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Nae han hade lite dumheter för sig så jag fick kasta mig av :P haha. Vill inte skriva exakt vad då han är till salu & man vet ju aldrig vad folk letar upp! Han är världens snällaste men just nu har han någon trotsperiod..



Tombola kanske kommer gå på bete iallafall, men vi vill helst inte det.. Dels blir han så hiiiimla trött & jättetjock! Om jag kommer in på vreta måste han vara i trim när skolan börjar i augusti & då är inte bete så himla bra! Sen har han det jättejobbigt med alla flugor & annat skit, verkligen extrem jobbigt är det för honom :(

2011-04-24 @ 19:51:15
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: jenny

Den filmen var super!

2011-04-27 @ 10:44:39
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0