Haft en underbar kväll i stallet. Vi har h...

dsc00740 (MMS)

Haft en underbar kväll i stallet. Vi har haft riktigt toppenväder idag med strålande sol och ca 17 grader. Nu ikväll var kalle och jag ute i skogen med marie och fanta. Massa trav och massa galopp. Vi kunde ligga bredvid varandra och galoppera , härligt. Och vi var så nöjda sen alla 4!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jessica

sv; tack så mke :) åh va härligt :d

2011-04-11 @ 21:23:11
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Mela

Låter härligt! Själv har man suttit instängd i en skola hela dagen för att sedan tvinga sig själv att plugga resten av kvällen. Men nu orkas det inte pluggas nåt mer.



Sv; Tack! :)

2011-04-11 @ 22:54:17
URL: http://melfis.blogg.se/
Postat av: Karoline

Vi hade också skönt väder på kvällen, ovant men härligt :)

Vad jobbigt att du alltid har ont i nacken, vi håller på med en rätt farlig sport ändå. Men det tänker man inte på så ofta.



Jag och den hårige har precis börjat träna akademisk ridkonst, mycket jobb från marken i skritt. Vissa dagar bara längtar jag efter en riktig galopp, men det kommer. Hon ska lära sig att bära sig rätt och det är väl lika bra att göra det på riktigt fast det kan bli långtråkigt :)

2011-04-12 @ 09:12:05
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0