funderingar.

nu är jag igång och velar igen, haha! på söndag är det ju klubbhoppning igen. jag tog för givet att den skulle vara utomhus nu men när jag läste proppen såg jag att den skulle vara inomhus. så det blir att tänka om i planeringen!

hade det varit utomhus hade jag inte tvekat alls vilken höjd jag skulle hoppa. men inomhus blir det så trångt för kalle och mig...

velar nu mellan att hoppa 70 och 80cm bara just för att det nu är inomhus, eller att ändå försöka med höjden 80 och 90 som jag hade tagit lätt om det varit utomhus. hm,hm. svårt val!

hur hade ni resonerat? :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Haha ja det var inte långt ifrån! Jag tror hjärtat stannade en tiondels sekund när han kom ut ur påsen :P



Känner du dig osäker & tycker det blir trångt tycker jag du ska hoppa lägre! Det är ju bättre att göra det man är säker på än att chansa.. Speciellt eftersom han brakade in i ett hinder nyss, då kanske han lätt blir osäker? Bättre att rida lågt & stärka självförtroendet :)

2011-04-14 @ 18:06:45
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: jessica

sv; Ja det är de ;) tack ^^

2011-04-14 @ 20:42:11
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Har en fråga till dig :)



Du har väl tävlat Msv klasser va? har för mig det i alla fall..

är det regionalt licens man har då? och hur mkt kostar det ca att starta en Mvn klass? :)

2011-04-14 @ 20:49:33
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör det som känns rätt i magen! OCh som någon skrev, bra att stärka självförtroendet.

Å andra sidan tycker jag själv att pigga och springiga hästar är lättare att rida inomhus då väggarna bromsar dom lite och inte lika mycket att titta på runt banan.

Men på filmen från er senaste tävling såg ju Kalle väldigt lugn och sansad ut!

Lycka till och ha det så kul!!

2011-04-15 @ 09:06:36
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Kör på! :) Ni är så pass duktiga att det inte spelar någon roll om det ä inomhus eller inte! :)

2011-04-15 @ 10:49:17
URL: http://cathie.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0