nu gäller det!!

ibland blir jag faktiskt lite trött på mig själv. för jag skjuter upp saker och ting. tänker att jag kan göra det dagen därpå och därpå och därpå. och snart har det gått en vecka... inte bra!

men IDAG så ska jag faktiskt ta tag i mig, igen, och fixa det som jag skulle fixat i söndags... MÅLA BOXEN!! hoppas det går snabbt och smidigt, ska fota före och efter-bilder så ni får se skillnaden :D

fick även tips från alice som jag tänker använda mig av. och det var att sätta upp tjockare vaxduk som man köper på byggvaruhus. denna vaxduk tänker jag ha ovanför kalles krubba eftersom han grisar så mycket där. då blir det lättare att göra rent för det fastnar så mycket i träet. smart smart tycker ju jag :P

Nyckelpigor - grönt - VD
den här vaxduken kanske? :P
bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0