Lite shopping blev det! Några fynd fick ma...

dsc00517 (MMS)

Lite shopping blev det! Några fynd fick man med sig hem... Var ju 70procent rea på charlies så kan bara säga att det var sjukt mycket folk! Folk kom från överallt och man fick trängas massor Träffade en del man känner med. Tur att bello och jag var där tidigt för mycket tog slut direkt.. Mina köp får ni se sen! Nu ska jag till kallebus!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; jaa, hoppas bara det var en engångsgrej =)

2010-09-25 @ 11:15:57
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0