Hästarna längst ner i hagen och inte en ta...

dsc00470 (MMS)

Hästarna längst ner i hagen och inte en tanke på att möta mig! Så typiskt. Men jag förstår varför de va där nere.. Mycket mer gräs där! Efter jag släppt ut kalle igen så gick de ner längst ner. Jag kom tillbaka och bytte vattnet Då minsann passade det att komma i full galopp haha.. Kommer nog lite bilder från dagens ridpass med!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

umm... då får man be om hjälp ;)

ja förstår att du börjar sakna stallet men i det här toppen vädret är det ju skönt å ha dem ute om man kan. Tror du nån nappar i ert stall???

haha... typiskt lr hur klart de inte vill komma in med massa mumsigt gräs i hagen :P

2010-09-05 @ 18:37:57
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: jag tävlar min egna lilla stjärna :D

2010-09-05 @ 18:41:22
URL: http://ostlundmatilda.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

ja gud ja.. jag märker verkligen på Tickan iallafall hur himla mycket hon uppskattar det! dock blir hon lite väl taggad ibland ;P haha. när man triggat igång henne skulle det aldrig gå att få henne att arbeta iallafall, för då blir hon så himla tittig & skuttar för allt, plus att hon verkligen är superpigg med så hon inte kan koncentrera sig :P så med henne är det antingen eller, jobba eller kravlöst! :)



ja det är roligt att jag kunde hitta en som kan vara med.. hade ju vart rätt träligt om Jenny hittat nån annan medryttare som jag kanske inte alls kommit överrens med :P iofs har jag svårt att tro att jenny skulle ha kvar någon som jag hatade, men ändå :P

2010-09-05 @ 19:46:37
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0