en liten utflykt.

idag ska vi på en liten utflykt så kanske inte kan uppdatera så bra under dagen... :) vi ska nämligen till halmstad!! och kolla på en bil till jim... ja, den har faktiskt med mig att göra också, för det är en bil som ska kunna dra kallebus :) just nu har vi ingen bil med dragkrok nämligen, haha! :)

och så kanske vi rååååååkar köra inom hööks med ;) jim vill väl säkert till biltema så!


bild från en annan utflykt. när vi var på high chaparral och jag red store kent :D

vad har ni för planer idag?
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Sv; Ja jag fick dom tipsen av en massör jag hade ute ett par gång. :)



Och de blev bättre på förra hästen.

Så får se nu om de hjälper stelheten lite på islandshästen.

Han är väldigt stel i början av alla ridpass.

Även tömkörning, men efter en stund släpper han o då är han jätte fin o mjuk o rida.



Tyvärr har jag honom bara på foder, och nu ska han åka hem i slutet av månaden.

Så nästa år ska jag kosta på honom massör m.m. när han kommer hit igen. :)

2010-09-04 @ 09:23:25
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: haha jaså! Vilket samanträffande ;D Ja, båda är Örebroare men pluggar där så det är väl som du säger: det är något speciellt med Linköpingsgrabbar, haha :)



Lycka till med billetande och Hööksshoppand! :D

2010-09-04 @ 13:50:33
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0