dagens tema: MISSLYCKADE BILDER, del 6

dagens tema handlar om att jag tar upp ett tema som jag tycker är intressant. skriver mina åsikter om det och vill samtidigt ha ERA åsikter och erfarenheter! jag berättar om det jag upplevt och vill gärna höra vad ni varit med om också! :)


kör vidare lite till... sen får det nog bli en paus med de misslyckade bilderna :)


zoomfunktionen är kanske inte den bästa?


om det var mopeden som var det tänkta motivet så visst, en hyfsad bild!


"mmm ljuvligt". blundande kalle som njuter av gräset :P


och så posar vi! eller ja, jag posar. kalle vet jag inte vad han gör :P


2 nöjda hästar på betet... men på bilden syns bara... en svans!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: fia

Tycker den översta bilden var fin :)

2010-09-05 @ 21:27:45
URL: http://fiasandstrom.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0