svar på tal! (kalles knä)

fått många frågor gällande mitt förra inlägg där jag la upp lite bilder på kalles knä... och för att göra en lång historia kort så hade han enligt ägaren detta stora knä lite från och till. han fick det helt plötsligt en dag och sedan kom och gick det lite. försvann när han reds mycket och kom tillbaka när han inte reds mycket... men han var inte påverkad över huvud taget av knät! :)

för mer läsning om knät hänvisar jag till det här inlägget :)  (är det bara hos mig som bilderna inte funkar helt plötsligt??)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Fredrika Källström

Scary! Var ju ninte litet heller, men om han inte har ont så spelar det ju ingen roll! :)



SV; Jaa, älskar hingstnacken alltså, den ger honom så härligt uttryck! :D och jag tycker din nov header är fin!



det är en bra bild, och att lagga den så som du gjort ser man inte ofta, så det är en bra ide! bprde du vara nöjd med! :D

2010-10-04 @ 22:51:20
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bilderna fungerar inte hos mig heller :(

2010-10-05 @ 18:50:38
URL: http://semlur.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0