Nu är även kalle och citrin inne. Tog prec...

dsc00531 (MMS)

Nu är även kalle och citrin inne. Tog precis in dom. Så alla hästar har fått sin kvällsmat och blivit nattade. Tycker det är så mysigt i stallet på kvällarna. Kalle och citrin tyckte gott att de kunde varit ute lite till. Men de lunkade snällt med in i alla fall. Vad gör ni ikväll?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Emelie

sv: ja men juste! Nu när du säger det kommer jag ihåg att du skrivit i bloggen förut att du är fodervärd på Kalle =) Haha vilken lyx med islänningen att ha hela ansvaret men ändå inte betala något :) Sånt är bara tacka och ta emot hehe.

2010-10-08 @ 21:35:45
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Erika

Tidig morgon & Kväll är mysigast nästan i stalle. :)

När hästarna välkomnar en på morgonen, eller när man säger god natt på kvällen.



Sv; Ja precis.

Absolut viktigast att det passar :)

Jag tror Raski kommer vara lätt o hitta sadel åt.

Hon har inget speicellt som gör, att de inte passar.

Rätt rakt rygg, med lite manke.



Trodde ju inte den första sadeln åt henne skulle passa.

Men kom hem o den passade, sjukt glad.



Nu har jag ev en Gold Medel på gång.

Allround mot hopp, men har inte bestämt mig.

Är så osäker på dom den blir för lång, plus att en annan har första tjing, hon ska kika på den på söndag.

Men sen har jag ev chans o få köpa den om hon inte ska ha den.

Så får avvakta o se.



Annars har jag en rödbrun Stübben på gång :)

2010-10-08 @ 22:00:55
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: fia

sv: Allt möjligt verkar det som. De har lanserat den som en mässa med allt om hästar inom alla discipliner typ. hemsidan med program och föreläsare och sånt är: hastmassan.se

2010-10-08 @ 23:26:58
URL: http://fiasandstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag red på de för första gången idag och han jobbade på riktigt bra :)



Köpte de på city gross för 199 kr .

2010-10-08 @ 23:50:14
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: Tove - Vinn en grimma i valfri färg från Hööks

SV: Jag hoppas det :p

Ridhus är inge roligt, det håller jag med om.

Jag tror inte att hästarna behöver vila så väldigt mycket egentligen eftersom att dem är gjorda för att röra på sig, det kan ju vara jätte bra att träna dem utan ryttare också såsom tömkörning och promenader m.m :D

2010-10-09 @ 09:02:15
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0