litet filmklipp från idag.

blev litet kort klipp från dagens sadelprovning där jag sitter i sadeln som också fick följa med hem!! kalle var dock övertaggad och ville bara springa-springa :P men skötte sig hyfsat ändå! ska bli spännande att prova sadeln på hemmaplan :) tycker jag fick en fin sits i den !

men i alla fall , här är en liten filmsnutt, filmad av madlene nilsson :D

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Kul att du fick med en sadel hem, alltid skönast o rida i nya sadlar på hemma plan.

Inte lika spänt, och då kan man känna efter lite mer.

Nu har du ju ett par dagar på dig :)



sv;



Har nog inte skrivit mycket om Bella.

Just för att jag inte ridit henne sen typ i vintras.

Jag red henne lite då åt ägaren, när hon red sin sköthäst som hon har 2-4 dagar i veckan.

Som är stallägarens häst.



Bella är en korsning, fullblod/halvblod/varmblod.

En toppen häst, som älskar hoppning.

Är väl hoppad 130 cm, har stort kapacitet inom hoppningen.

Dressyr är hon väldigt fin med, men hon är het som fan.

Inte alls lätt riden, hon är grymt jävla svår o rida. ;)

fyfan, svååår häst.

Så känslig så de finns inte, samtidigt så jävla het.

Och sparkar gärna i galoppen osv, o då är det högt.



Hon är 10-11 år, minns inte exakt. ;)

Tar hand om henne och rider, när hennes ägare inte orkar/hinner osv.

Då hon går häst linje så rider hon andra hästar mycket, och ibland försvinner orken.

Då hjälper jag dom. :) o rider bella osv.



2010-10-15 @ 21:23:07
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: johanna (:

va kul att ni hittade en sadel :)



sv: haha , jo de var fina fast skulle gärna vilja ha typ svarta, vita eller i nån annan sån färg ;D haha ! jag e kanske lite tråkig :P

2010-10-15 @ 22:40:05
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Jo, jag har lite olika favoriter :) gillar inte Linnea och Daniel i alla fall, det borde åka hem. Jo, fota den idag så vi får se :)

2010-10-16 @ 09:04:22
URL: http://travgalen.se
Postat av: emily

Kul att du hittade en sadel. :)

Men upp med blicken när du rider! :D Du ska sitta stolt på en sån fin häst som Kalle. :)

2010-10-16 @ 15:47:11
URL: http://emiiily.blogspot.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0