en liten fråga!

hej på er folks! nu ska jag väl börja kunna uppdatera lite bättre igen! hade ju alltså en megatenta idag, som visserligen inte alls gick som jag hoppades. men jag hoppas det räckte till godkänt i alla fall! men nu är nästa tenta om 2 veckor, så har väl hyyyfsat lugnt ett tag :D

efter skolan var jag och en kompis, bello, och fikade. sedan har vi gått en timmes promenad här ute på landet där jag bor. så mysigt såååå! :)

jag har en liten fråga. häromdagen så publicerade jag om ett inlägg om kalles knä, då det gamla inlägget var knasigt och bilderna inte kunde visas längre. var detta något ni uppskattade ?? :) tänkte, det är ju många nya läsare också som säkerligen inte sett exempelvis inlägget om kalles knä :)

idag ska nog kalle och jag köra lite markarbete. jag har ju alltså ingen dressyrsadel för tillfället :o men på FREDAG är det sadelprovning, som jag längtar!

vad pysslar ni med idag?


sånt här väder är det absolut inte idag. strålande sol och ca 10-12 grader. men tror ni snön kommer snart?
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Jag tycker det är intressant, och roligt att läsa om den man följer´s häst/hästar.

Då blir det mer intressant, och man hänger med lite mera och förstår. :)



Idag är det stallmöte, så ska till stallet och mocka samt troligen träna Raski.

Är förkyld, och väldigt trött p.g.n av de.

Men ska ändå försöka träna henne en stund. :)



Sv;

Nej, det behöver inte vara samma person som har morgon fodring o utsläpp.

Ibland tar ju en del morgon fodring + utsläpp.

Men de är oftast dom som bor där på gården, eller jobbar där.



Fråga mig inte varför vi har sånt schema.

Visserligen känns det skönt att dom äter inne, sen vilar en stund sen kommer ut.



Men smidigast skulle ju vara om man gav kraft foder inne.

La ut höet i hagen, släpper ut dom.

Så då får hö ute.



Lika så med in släpp, att man tar in ger mat täcker av osv.

Då är det två pass mindre om dagen.

Eftersom det är insläpp middags hö då.



Sen kvälls fodring + av med täckena. ;P

Men ah deras upplägg, bara följa om man ska stå där.

men jag trivs så bra så, de gör mig inte så mycket.

2010-10-12 @ 12:21:01
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Tack :D



Ah vad kul att "byta galoppövningen" funkade bra för er :D Jag tycker det är kul att läsa om allt som har med kalle att göra :D

2010-10-12 @ 12:53:44
URL: http://cathie.se
Postat av: Helena

Det har snöat lite runt om skellefteå idag, men inget just på oss, däremot måste man byta däck på bilen snart för nu börjar det vara riktigt halkigt!

2010-10-12 @ 21:36:31
URL: http://travgalen.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0