tummen upp för edward!

åh, jag blir så imponerad... eller jag vet inte om det är rätt ord för att beskriva min känsla. men att få läsa att edward gal gör så pass mycket för att få tillbaka "sin" totilas tycker jag är jättehärligt! det tyder på att han verkligen gillar hästen och vill fortsätta rida honom :)

artikeln kommer från tidningen ridsports hemsida

Edward Gal överväger att bli tysk

Holländske Edward Gal har inte gett upp hoppet om att få sitta upp på Totilas igen. Nu menar Gal att han skulle kunna tänka sig att byta nationalitet och tävla för Tyskland om det var aktuellt.

- Om Paul Schockemöhle skulle fråga mig skulle jag säga ja direkt. Men han har inte frågat mig, berättade Gal för Sport1 under tävlingarna i Stuttgart i helgen.

Han tror att holländarna skulle förstå nationsbytet om det skulle bli aktuellt, och vill inte utesluta att han i framtiden kan rida Totilas under tysk flagg.

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Tove

Jag tycker verkligen att det är starkt gjort av honom att säga så, det visar verkligen hur mycket han älskar hästen och vad han kan göra för att få fortsätta rida honom. Sånt vill jag se mer av i ridsporten :)

2010-11-24 @ 19:27:18
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0